SEGONA EXCURSIÓ DE RÀNGERS I NOIES GUIA

Vam començar l’excursió amb una fantàstica sorpresa… El Cosmo Caixa! Vam passar el matí allà amb una dinàmica preparada pels caps per descobrir i recollir idees per encarar aquest any, a veure si més endavant us podem explicar més coses de les que vam aprendre.

Després de tot el matí movent-nos vam agafar el tren per seure una estona i anar fins a Sabadell. Vam trobar una plaça ben maca per dinar i en haver fer unes quantes voltes buscant el cau per deixar les motxilles, vam anar al parc a pensar una mica sobre la nostra unitat per desenvolupar la CARTA D’UNITAT!

Enseguida es va fer fosc  i començàvem a estar cansats així que vam sopar, i fer unes quantes partides al joc de polis i cacos, un tòpic no fer-lo amb el que ens agrada. Abans d’anar dormir vam ensenyar i explicar quin objecte valuós havíem portat i perquè. Amb tot això enseguida vam agafar el llit del cansats i cansades que estàvem

L’endemà, amb ganes de fer moltes coses vam esmorzar i ara si! amb l’energia carregada ens posem a donar-li corda al cervell. Recordant tot allò que vam aprendre ahir al Cosmo Caixa realitzem la nostra pròpia pluja d’idees.

Visca al Kipling, Sempre a Punt !

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *