segona excurió de truc 1

El dissabte 29, els Truc vam quedar a Sagrera per anar a la nostra segona excursió com a trucaires.

Un cop arribat al ranxo, en Dani, el propietari ens va  fer un tour per ensenyar-nos-ho tot, vam conèixer al Santana un gos que va arribar a ser un nou amic de l’unitat, també vam conèixer a set cavalls i a totes les aus que vivien allà.

Després d’aquesta volta ens vam posar a treballar.

En Dani ens va donar diverses coses a fer, i vam dividir-nos en grups per tal de ser més eficients. Uns quants vam podar dos arbres, uns altres vam netejar el galliner que estava ple de pols, uns vam tallar la gespa, i per últim uns vam netejar una sala on anteriorment hi havien viscut porcs, i on feia una forta pudor, que vam aconseguir treure a base de molta aigua.

Després d’un matí de treball, vam recuperar-nos amb un pica-pica que ens havia preparat en Dani, i posteriorment vam dinar.

A la tarda vam anar a buscar 3 cavalls, vam respatllar-los i els hi vam treure la terra de les peülles

Més tard en Sergi, ens va deixar montar al Thor un dels cavalls que haviem estat respatllant, així que uns quants, només els que van voler, vam anar pujant al cavall, i guiats per en Dani vam fer un parell de voltes cadascú sobre l’animal.

A les 6 de la tarda, quan ja es va fer fosc, vam fer una foguera i mentres descansavem al seu voltant, menjàvem uns melindros amb xocolata calenta que ens havia preparat en Dani

Al cap d’unes hores vam sopar una sopa de fideus, que va anar molt bé, ja que començava a refrescar, pel segon plat teniem una petita barbacoa feta per nosaltres aprofitant les brases de la foguera.

Abans d’anar a dormir vem fer uns jocs tranquils, però molt divertits, i en acabat vam anar a dormir.

El diumenge 28 vam aixecar-nos tard. Després d’un bon esmorzar vam acompanyar al Sergi fins a un lloc on hi havia un tronc mort que s’havia de talar, nosaltres no podíem fer-ho ja que es necessitava una serra mecànica, així que va fer-ho en Dani, el que vam fer nosaltres va ser treure troncs i branques velles que anava tallant ell, els moviem de lloc i els tallàvem per tal de que fossin aprofitables per fer més fogueres en un futur.

Un cop fet això vam dinar i després vam començar a recollir la casa i a netejar, deixant-ho tot millor de com ho havíem trobat. Vam fer-nos les motxilles i vam dir adéu als animals que haviem conegut. El Sergi va ser molt amable, com sempre, i ens va portar les motxilles a l’estació amb la seva furgoneta.

Un cop pujat al tren, vam arribar a Barcelona sense complicacions, i va acabar l’excursió.

Visca al Kipling, Sempre a Punt !

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *