Els Ràngers i les Noies Guia marxem d’excursió al Masnou

Aquest cap de setmana hem marxat d’excursió.  Hem anat al Masnou, i aprofitant el bon temps que fa, hem plantat  i dormit en tendes.

Però l’excursió no va començar normal. Vam estar-nos al cau fins després de dinar, ja que els nostres companys havien preparat una descoberta sobre les persones immigrants, i venia el Baye a visitar-nos i a explicar-nos la seva experiència personal.

Ens va agradar molt! Després de dinar vam emprendre el camí cap al tren i ràpidament vam arribar al Masnou. Tocava plantar tendes i així ho vam fer.

Més tard, vam realitzar la segona descoberta que els companys i les companyes de la unitat han estat aquests dies preparant. Aquesta anava sobre la cuina. Vam preparar-nos el berenar que ens vam menjar molt a gust!!

I tanta estona observant la platja ens va fer venir ganes d’anar-hi i així ho vam fer. Vam anar-hi a jugar una mica amb la sorra i a preparar un esquetx per l’acte del 50è. No us avançarem res, però té bona pinta!!

Ja era tard i fosc i començàvem a estar cansats així que vam anar a sopar i vam jugar al joc de la bandera creuada.

Abans d’anar dormir els caps ens van explicar un conte que ens va fer pensar una mica.

L’endemà, amb l’energia carregada vam esmorzar, vam posar a proba la nostra cordinació mitjançant un joc i vam desplantar tendes i recollir el càmping.

Vam passar el matí a la platja fent jocs i de tant en tant remullades per aguantar la calor. Vam fer flexions, estiraments, vam jugar a bitlles humanes, al dominó humà, a matar a dos camps…

Ens ho vam passar d’allò més bé!

I ja cansats de que ens toques el sol, vam buscar una ombra al costat de l’estació de tren on vam dinar, revisar l’excursió i marxar i tornar cap a casa!

Ha estat un cap de setmana molt intens que ens ha servit per carregar les piles pels campaments que s’acosten. Abans però, falta acabar de realitzar dues descobertes més; sobre el feminisme i sobre els graffitis. D’aquesta manera podrem començar el tercer trimestre amb algunes idees clares per poder triar un projecte!

Ens veiem aviat!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *