Els Llops i les Daines marxem d’excursió a Terrassa

La primera excursió del segon trimestre, els Llops i les Daines vam marxar a Terrassa. Es nota que es hivern i la gent es posa més malalta, per la qual cosa aquest cap de setmana érem més poquets però tot i així vam quedar dissabte pel matí a la cantonada, com sempre, per agafar el tren camí a Terrassa.

Un cop arribats ens vam asseure a la plaça que hi ha davant del cau per començar una activitat que ens va ajudar a descobrir noves emocions per al nostre arbre, de fet, són les que ens varen escriure els pares quan van venir l’últim dia de campaments d’hivern.

Vam aprofitar el bon temps que feia per dinar amb el sol abans que se’n anés. Vam recollir-ho tot i ens en vam anar a donar una volta per el parc de Vallparadís on hi vam estar jugant tots plegats una bona estona abans de seure per seguir preparant més coses.

Ara si, vam començar el gran concurs per veure qui és el Llop o Daina més sostenible de la unitat. Gràcies a aquest joc vam descobrir noves coses de les quals en som més conscients i intentarem canviar aquelles que no s’adequaven als nostres objectius.

Tot just es va fer fosc i ens vam posar a sopar. El joc de nit va començar amb uns polis i cacos i va acabar amb el de un s’amaga i tots el busquen, en aquest cas van ser els caps els que es van amagar i els infants els que buscaven, que els hi van costar una mica..

Vam acabar el dia amb un bona nit amb els nostres peluixos i afegint una fulla més al nostre arbre de les emocions.

Diumenge al matí ens vam llevar amb molta energia, vam recollir el cau, vam fer-nos les motxilles i vam esmorzar mantenint aquella gran energia per utilitzar-la tota a la gran curs d’orientació que teníem preparada per tot el parc Vallparadís, que us semblarà petit però no ho era pas, això sí, ens hi vam passar una bona estona buscant tots els sobres però finalment vam desxifrar el numero ocult i vam poder conèixer a en Monxo, un tal sevillano ens deia que era.

Vam començar beneint taula i vam acabar agafant el tren per tornar a Barcelona. Aquest cop vam caminar millor i més ràpids per això podem dir que els Llops i les Daines vam arribar súper puntuals i cansats també.

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *