DES DEL CAU FINS AL MASNOU CAMINANT!!! ELS LLOPS I LES DAINES CAMINEM I ANEM A LA PLATJA

L’excursió va començar ben d’hora al matí quan ens vam trobar tots a la cantonada del cau. Només els caps sabien que aniríem caminant fins al Masnou amb les motxilles ben carregades i portant les tendes i el menjar pels dos dies.

Ens vam posar a caminar baixant pel carrer Rogent per arribar a la Diagonal i caminar fins el Fòrum. Allà vam esmorzar i compartir entre tots uns fruits secs i xocolata per agafar forces i continuar el nostre camí. Després del nostre esmorzar vam seguir i vam travessar el riu Besòs. A continuació ens vam perdre una mica abans d’arribar a la platja de Badalona. Una vegada allà, vam dinar tots junts i vam estar una estona jugant tots plegats.

A mitja tarda ens vam tornar a posar en camí i cap a les 19h, després d’aproximadament 14 km vàrem arribar al càmping del Masnou. Ràpidament vam posar-nos a plantar les tendes abans que ens enxampes la nit i ens quedéssim sense llum. Una vegada teníem les tendes plantades vam sopar tots junts, compartint els aliments que entre tots i totes portàvem. Seguidament, abans d’anar a dormir els caps ens van posar una mica de música i nosaltres, en parelles, ens vam fer missatges uns als altres per relaxar-nos i alliberar tensions de carregar la motxilla durant tot el dia abans d’anar a dormir.

El matí següent, ens vam despertar ben d’hora i vam despertar als caps. Vam esmorzar tots junts i vam desplantar les tendes i fer-nos les motxilles. Una vegada ho vam tenir tot recollit, ens vam dirigir a la platja per tal de jugar una estona i fer algunes activitats que els caps ens  havien preparat. A la tarda, vam agafar el tren i vam tornar cap a Barcelona per trobar-nos amb les nostres mares i pares i tornar cap a casa. Ja tenim ganes de tornar a fer una altra excursió i caminar tots plegats!

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *