CAMPAMENTS D’HIVERN TRUC 1

Vem quedar a les 8:30 a Sant Andreu, un cop arribat allà ens vam trobar una petita sorpresa, era l’Arnau Ortiz l’excap, que va acompanyar-nos els dos primers dies de campaments. Un cop tots estavem tots reunits vam anar a buscar el tren que ens portava fins a Torelló

Un cop arribat allà haviem de caminar fins a la casa, que estava al costat de Sant Pere de Torelló, un poble a uns 5km de l’estació. Un cop arribats vam estar explorant la casa i instal·lant-nos fins que va ser l’hora de dinar.

Ben dinat vam fer dos activitats, una preparada per el nostre animador, el Pau i l’altre l’Ester. Primer vem fer la del Pau, que era una activitat de reflexió sobre el treball en equip, que ens va portar a un debat molt interessant sobre el procés de treball, l’objectiu d’aquest i les relacions que s’hi veuen involucrades. Després de pensar tant, vam fer un descans, però no molt llarg, ja que encara quedava l’activitat de l’Ester. Aquesta era de progrés personal, i consistia en dibuixar un animal que representés com ens sentim en diferents aspectes de la nostra vida com el cau, estudis, amics, etc. Després ho vam posar en comú per així conèixer-nos millor entre tots.

Després de fer aquestes activitats vam estar una estona parlant mentres alguns estaven fent el sopar, i quan van acabar vam menjar.

Aquella nit l’Arnau ens va portar un joc de cartes per jugar entre tots, i això va ser el joc de nit. En acabar vam anar a dormir.

Ens vam llevar d’hora, ja que havíem de marxar d’excursió, però abans havíem d’esmorzar per tenir energia, i per escalfar vam fer un bon dia mogut. Després ens vam posar a caminar. L’objectiu era arribar al Santuari de Bellmunt, que estava a uns 8km de la casa a la que estàvem.

El camí va ser més dur del que ens esperàvem, però vam arribar, molt cansats, però ho vam aconseguir. Un cop a dalt va valdre la pena, les vistes eres precioses, la migdiada que vam fer va ser fantàstica, i el pa amb fuet que vam dinar era deliciós.

Tot i que s’hi estava molt bé al Santuari, no ens hi podiem quedar per sempre així que vam baixar.

Al arribar a la casa vam estar una estona descansant als sofas, i al cap d’una estona vam començar l’activitat del cinefòrum preparada per el Guillem i el Cesc, així que vam veure la pel·lícula “El Club de la Lucha” va ser molt interessant, i ens van sorgir molts dubtes i inquietuds que vam debatre al acabar.

Després d’un llarg dia vam sopar i vam anar a dormir que estàvem cansats.

L’últim dia sencer de campaments començava amb un bon esmorzar i després vam fer una activitat de reflexió personal preparada per el Joan, era l’arbre de la vida, on hi havien diferents preguntes per reflexionar sobre la nostra vida que ens anava preparant per al consell de la tarda.

Després d’una bona estona fent l’activitat de manera individual vam anar fent el donar, i en acabar vam dinar.

Després ens esperava un llarg consell de promeses, en el que tothom va obrir-se a la unitat per analitzar i millorar aspectes seus. Van ser unes quantes hores de consell, però van passar bastant ràpid, ja que estàvem tots concentrats i aportant coses.

En acabar aquest consell vam sopar i tocava la vetlla. L’havia preparat l’Oriol i el Joan, i consistia en patates, llaminadures i molta música, vam estar ballant fins a que no podíem més i quan ja es notava la son vam anar a dormir.

L’endemà ens vam llevar tard, ja que la nit anterior ens n’haviem anat a dormir tard.

Després d’esmorzar ens vam posar la camisa i el foulard per fer la ceremònia, on tots els promesaires diem la nostra promesa i la cremem.

Un cop acabada la cerimònia ens vam posar les piles amb el nostres projecte i vam fer una activitat que havien preparat els animador, després de pensar en els nostres interessos i separar-nos en grups depenent d’aquesta, vam dinar, recollir la casa i fer-nos la moxila.

Un cop recollit i netejat tot, i tots preparats per marxar vam fer la revisió dels campaments, per aprendre dels errors i millorar.

Després de la revisió ens vam posar les motxilles i ens varem posar a caminar cap a l’estació.

Finalment vam arribar després d’una caminadeta vam agafar el tren i cop arribat a Barcelona es van donar per acabats els campaments d’hivern.

Visca al Kipling, Sempre a punt !

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *