Anem a la platja! Un nou capítol de CiLL

El cap de setmana del 9 de Març els Castors i Llúdrigues vam anar d’excursió al càmping de Santa Susanna.

Aquesta era la nostra primera sortida dormint en tendes com a unitat, i tots teníem nervis i moltes ganes del cap de setmana.

A l’arribar al terreny, vam fer dos equips per muntar les dues tendes que necessitàvem per dormir, i entre tots vam aconseguir-ho en un temps rècord! Suant, això sí. Amb la calor que vam agafar per l’esforç, vam anar a veure com estava l’aigua del mar per refrescar-nos, i ens vam acabar banyant! No ens ho podíem creure. Una excursió a la Molina, congelant-nos i fent ninots i guerres de boles de neu, i la següent construint castells de sorra i jugant a pales sense samarreta torrant-nos al sol!

Després de dinar vam continuar amb el nostre dissabte lúdic, que pretenia cansar molt als Castors i Llúdrigues perquè no tinguessin problemes a l’hora de dormir a la tenda. Tot i que al final, vam ser els caps que ens vam quedar sense energia abans que els infants!

Al vespre es van incorporar el Vik i la Marina, que no havien pogut venir abans perquè estaven compartint el seu talent per la música al concert trimestral. Amb aquest reforç d’última hora, ens van tornar les ganes de seguir fent coses, i encara ens va donar temps de fer un partit de bàsquet amb la intensitat d’una Final Four de la NBA!

Quan vam haver de marxar de la pista perquè era massa fosc, vam anar a sopar com podíem, i ens vam arrossegar cap a les tendes amb la força que ens quedava després d’aquell dia de no parar: de 15h a 23h jugant!

La nit no va tenir cap incident, cap malson, ni cap mamitis… això sí, amb aquest descans de qualitat, a les 7 del matí tothom dempeus!

Començàvem el diumenge esmorzant i fent-nos les motxilles i marxem a la platja a fer jocs dinamitzats. Els caps ens preparen jocs de platja i com si res hagués passat ahir ho deixem tot per sortir corrents darrere una pilota o fent castells de sorra.

Estàvem tan contents que casi ens deixem de fer les activitats i ambla resta de matí que ens resta ens posem les piles i pensem. Però, arriba l’hora de dinar i amb la gana que teniem… Després de dinar desmontem les tendes solets i marxem cap al tren! Ha estat un altre cap de setmana fantàstic

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *